Di sini

Saturday, September 5, 2009

fuh...4 hari yang memenatkan...

Friday,28 Aug, aku g turun tanjung malim...smp2 sane call2 adek (maxis die) xdpt...pastu die msg gune number lg satu (Digi)..."za,ko ade no. paman x? No. aku lg satu tetinggal kat tanjung malim la.." hmm...pe pndpt u all bile bc msg tu? x ke sengal namenye..aku dah gelabah la..xkn nk lek shah alam blik..adik aku ni pon satu, kate nk tido tanjung,teman kwn,aku tye pastu die katne, die kate die kat melaka! ooowhhh...mmg glabah abeh..then tgah runsin2 tu, adek aku cl gune maxis, aku ingtkn die tipu la tetinggal..die bwk je hp tu...rupenye..die tipu aku laen!!! die ade kat tjung malim...aaarrrgggghhhh!!! betape bengangnye aku diperkenekan begini...huhu..








Pic 1 ;ni la noen yg mengenekan aku..budush!!



Saturday,29 Aug, kelam kabut sipa2...bus ke ipoh kul 10..aku n adek aku, noen, bergegas le..smp2 trus nek bus...n aku pon mengenakan 'mask' sbg pelindungan hehe...spnjg pjlnan aku tido huhu..smp2 trus amek bus ke jusco..smp jusco kul 1.30pm trus le solat..then pusing2 jusco beli pe yg patut..kul3 xlarat dah nk pusing hehe..pose la katakan..ade kwn kate (zulkamil) nk amek lam kul 4-5pm cam2,tp coz kami xlarat da,msg la die dgn harapan dpt smp umah uncle dgn cpt..tp cl2 xdpt..aduh..tepaksela menanti...kul5 baru die amek..kami g bazar taman jati ipoh, then zul pon anta kami...sebelum smp umah..abeh die bwk kami pusing2 kampong halaman die..haha...smp umah uncle...jumpe le ank uncle yg comel2 tu..huhu






Pic 2 ; keselamatan kene jg gak huhu


Pic 3 ; kitorg ala yuna gitu haha..@ Jusco Ipoh



Sunday, 30 August..arini la saat yg dtunggu2..huhu..janji hari ni REUNION TLC..da bape kali reunion,bru kali ni aku dpt dtg..mklumler..organizer huhu..”looking back after 5years”..janji kul 2 ptg..pg tu buang2 mase sket ngan anak uncle, Yaya..si mulut becok huhu..unti kate nk anta lam kul 3.tgu2, kul 2, uncle yg dok umah sebelah,baru lek dr spital coz kene H1N1..nk xnk kene tgk la..pastu siap2..kul 3 xgerak2 jgk coz bdk kicik itu nk mkn lak (xPose)..last2 smp ler kat ipoh parade lam kul 4..hehe..mule2 cam sket..then xsangka ramai gak yg dtg..yg tak disangka2 huhu..hepi sesangat…yg bestnye mlm tu dpt jumpe kak weena ku saying hehe..then kitorg wat mcm2 aktiviti..smp midnite huhu







Pic 4 & 5 ; @ pusat bowling @ iPoh Parade
Pic 6 & 7 ; Berbuke pose @ Kedai Chicken Rice @ Jln Green kot (Pirez nye suggestion)..huhu
Pic 8 & 9 ; Lepak kat IRC (Island Red Cafe....xsilap aku..) lepak smp midnite..xjd karaoke huhu

Monday, 31 August, owh…da merdeka arini..hurey!!! aku xsahur pon..mlm td tdoq umah UMAI huhu..thanx umai tumpangkan..hehe…so siap2 pg2 pas subuh..Bus Tiket kul 9 jap g hehe…seb bek umah umai dkt je ngan Medan Gopeng..die pon anto kan aku hehe..smp2 bustand jumpe Diyana..coz kitorg mmg nak balik same hehe..Selamat Tinggal Ipoh!!..I’ll come again..Hmm..otw ke Shah Alam aku tido kaw2 pye..letih giler..huhu



p/s..sbb pnt sgt aku pon mgambil mase 4 hari nk siapkan cite ni huhu..

No comments:

Post a Comment