Di sini

Sunday, September 6, 2009

ShOppiNG!!


huh...bosan arini sorang2,housemate sume takde, yang ade tido mati...aku pon call my bro, ZAP,

Aku ; Abang, jom jalan? cari baju raye.."
Abangku Zap; "erm...dalam kul 3 suku aku datang.."
Aku ; "Hurrey...aku pon kuar jugak ngan abang aku sendiri huhu..!!" (aku tak penah shopping raye ngan abang aku..haha..layan jela..)


pelik je shopping ngan abang ni..hmm..nak wat camne..akak dah kawen haha..
kul 3.25 pm tu abang aku pon datang...

Plaza Masalam
rasenye...baju2 kat sini murah sket dr kat PKNS..PKNS mcm cekik darah je haha
jalan punye jalan...hmm...cantek2 gak baju kat sini..tp tak banyak pon mcm tahun lepas..? heran jugak..
ade satu baju tu...cantek...tp tema aku...Merun
yang aku berkenan..kaler merah..tak jadi ler beli..










disebabkan takde yang best...kami pon beraleh ke PKNS..(padan muke aku..)

tp...eh..jap2..ape abang aku wat tu??
eh...sempat lak...


PKNS
da penat pusing satu PKNS tu...pas solat kat surau barula aku beli baju yang aku dah berkenan tu huhu...dapat jugak warne merun!! banyak takde saiz huhu

seb bek la abang aku ni layan gak aku g shopping..xde al boring sgt huhu..
pas aku beli..ingat leh cau la..rupenye..aku lak kene layan die shopping..huhu

nak yang mahal2 jugak..rege baju tu ley dapat baju kurung huhu
pas due2 sakit pinggang..penat jalan..kami pon calo..huhu

layan jela............
kami berbuke bersame =p







No comments:

Post a Comment