Di sini

Thursday, August 18, 2011

diary bercakap


diari bercakap???
mestilah menakutkan kan huhu

tiba2..aku rase pemikiran aku dah sedikit semak..oh no..belum start kelas lagi ni..yg penting..belum bagitau big boss aku nak sambung study ni. huishh..pelbagai emosi sedang bersukaneka di mindaku.

aku sedang mengingat tarikh2 penting ni..tarikh nak appoinment kerja, tarikh raya, tarikh balik kampung, tarikh talk uitm..tarikh kawan kahwin...OMG!

then,this situation make me realized. this time was coming...jeng jeng jeng...
haha..mengarut saja aku...ya..memang betul...waktunya dah tiba...di mana penggunaan diari secara rajin (hentam) bakal dilalui... adakah ia benar2 efektif untuk aku?

kalendar opis aku dah conteng, kalendar henpon, kalendar rumah, planning tampal kat dinding..pergghh... tp sume tu macam serabut jugak...susah nak fokus pada 1 planning je...

kamu-kamu sekalian...apekah nasihat anda? huhu...

T_T


cantek kan diari ni? bukan aku punye :D

p/s; tulisan aku buruk. sebab tu tak suka menulis. menaip takpe.cover line baik punye haha

2 comments: