Di sini

Saturday, August 13, 2011

Speechless lelaki itu karena aku

hello hello hello hehe..
lately kepalaku banyak runsing karena pelbagai hal yang perlu difikirkan..walau apepon, I still degil hendak berblogging kehkeh...

the thing is started from here...here!! eh mane? mane2lah hehe...

ok...pada entry yg lepas2, aku ade cerita tentang permohonan untuk further study yg telah diluluskn. klik sini. bermula dari saat itu, aku mula la berfikir apekah langkah2 yang perlu aku buat. tapi, time tu jugak my boss push me to be faster clarified my job.argghh!! tension.
beberapa hari lepas tu, call papa, ade jugak cerita kat entry lepas.klik sini. papa suh beli kereta.

ok, kalau nak cerita masalah2 aku mesti korang nangis punye huhu. aku cerita 1 hal je ok theehee

aku perlukan kereta untuk ulang alik ke kelas nanti ke rumah. (uitm shah alam to rumah kat subang). aku tak boleh tukar tempat kerja sbb...adelah sebabnya,aku dah fikir abeh masak sampai hangit dah. kelas malam, memang kene pakai keretalah pendek cerita. jadi papaku suruh jugak beli kereta. ni kes terpaksa sangat. T_T

selepas survey2 punye survey...aku pon deal la dgn seorang dealer ni..sampai la hari tu aku nak hantar dokumen-dokumen yang diperlukan.dah sembang2 kautim2 gelak2...dah nak blah..

lelaki itu; "ok..ape2 hal saya contact niza lah"
aku ; "ok.."
lelaki itu; membelek2 dokumen kali terakhir..."eh...lesen dah expired?!"
aku ; "ha? yeke? bile? hari ni brape haribulan?"
lelaki itu: "expired 27 July..hari ni...erm..dah seminggu..!"
aku ; istighfar panjang~

actually ini bukan kali pertama aku jadi macam ni...tahun lepas dah 2 bulan expired baru aku sedar gara2 frust bercinta dgn ex huhu...kali ni tak sedar sebab banyak sangat hal bercampur aduk kerja dan peribadi yg difikirkan...COBAAN~~

p/s; aku ke mamat tu yg speechless? dua2 kot hehe

2 comments: