Di sini

Thursday, May 21, 2015

MENYEPI? TIDAK LAGI

Hai. Selamat Hari Khamis. Boleh gitu? hihi
Tajuk aku ni tak catchy langsung hihi.
Tajuk ni berkenaan blog aku ni yang dah lama menyepi. 2014 aku takda post apa-apa langsung. Adakah hidup aku sungguh membosankan?? oh semestinya tidak hihi.

Macam-macam terjadi during 2014, nanti aku akan kongsikan kat korang The Six Memories in 2014 :)
One of it is, I am Married okay! Please take note hehe.

Ketika End of 2012, aku sudah berpindah ke tempat kerja baru, di mana 'no internet access' on my PC okay. Komited sangat kerja QS ni tau. Tapi kalau ada pun, tak pastilah, sempat ke aku update blog sebab aku memang sibuk sangat, balik rumah memang penattt. Nak bergayut dengan suami  (Weekend husband and wife tau) lagi malam-malam hihi. So, menyepi la blog aku tu kan. Kesian dia huhu

Then, sikalangg, since 20th April 2015 yang lepas, Oh dah sebulan!, aku telah berpindah tempat kerja baru di Ipoh atas alasan dekat sikit dengan suami walaupun masih PJJ. Suami bekerja di Selama sejak kami kenal lagi by end of 2012 tu jugak hihi.

So.....sikalanggg lagii, sejak bekerja kat tempat baru ni, PC aku access kepada internet plus sangat boring o.k! Project tak banyak, kerja pun banyak boss buat...ibarat position aku ni sesuai untuk fresh graduate QS la, not experience macam aku ni, jadi rimas tengok kerja tak sistematik, tapi aku ignore jela dulu memikirkan pelaburan yang telah aku buat ketika berpindah di Ipoh ini huhu.

Now, bolehlah aku kembali berblogging bagi mengurangkan 'culture shock' aku pada kebosanan heee

Mai la teman kita kat sini tauu. Nanti kita teman awak jugak
Byee :)



No comments:

Post a Comment